Pitanje

Jucer sam se nasla u nemalom cudu i nisam znala odgovoriti na jedno pitanje.

Svake subote se u mojoj kuci mijenja posteljina. Obicno taj posao radim sama, ali ponekad kad je prisutan, uleti i Gazda i pomogne. I prigovara zasto ga ne zovem svaki put jer misli da je navuci pokrivac tezak posao za krhku :rofl: zenu kao sto sam ja koja onda mora njime lamatati da ga lijepo poravna, a to nije lako.:naughty:

Evo ga sad me pita sto pisem i kad sam mu rekla – dodaje – nego sto nego pomaze, i da sam prilicno uvjerljiva kad ga potjeram bejzbolskom palicom ! :cerek:Sto naravno nije istina, zafrkava me ! Ja cak niti nemam bejzbolsku palicu…:rolleyes:

Svi mi imamo svoje tehnike navlacenja posteljine – to jest – pokrivaca. Netko uhvati pokrivac za gornje usi i uvlaci ih odozdo kroz otvor u navlaku, potom uhvati zajedno i navlaku i pokrivac za gornje ili bocne usi i protrese. I zakopca odozdo. Netko – a tako radim i ja – izvrnem navlaku naopacke, uvucem ruke u gornje usi, tako uhvatim pokrivac  za gornje usi zajedno s navlakom i jednostavno prevrnem cijelu navlaku preko pokrivaca, protresem i to je to. Poravnam donja dva uha i zakopcam. Tako mi je jednostavnije.

Elem, jucer mi tako presvlacimo krevete i on me pita : Zasto kad peglas ne ostavis navlaku izvrnutu naopacke, popeglas i tako spremis u ormar, tako da je odmah spremna za navlacenje. Ovako je svaki put moras izvrtati ponovo – navlaka je naime vec naopacke izvrnuta kad se skida s pokrivaca, nakon sto se opere, ja je prije peglanja izvrnem na pravu stranu, popeglam i spremim. Potom, kad navlacim pokrivac, opet je izvrcem…

Ja sam samo blenula u njega. :lud::lud: Nisam imala odgovor. Naime, mogla sam se praviti pametna i reci da to tako mora biti, da je ljepse kad stoji u ormaru popeglano i slozeno na pravoj strani … ali to ne bi bila istina onda. Istina je da sam zastala – u svoje 42 godine – od toga recimo sama mijenjam  posteljinu u zadnjih 30 godina – NIKAD nisam pomislila da bih navlaku spremila naopacke izvrnutu da je ne moram dva puta izvrtati … Ovakvo sto moze smisliti samo tehnicki usmjeren i odgojen MUSKI um.:smokin:
 
Kako je kod vas? Sto biste VI odgovorili da vas se zaskoci s takvim pitanjem? Ili su kod vas navlake za pokrivace vec izvrnute i ja zivim na zemaljskoj kugli koja se okrece u nekom suprotnom smjeru?

I nesto sto nema veze s gore navedenim – prilog s Gazdine mail liste – parodija na tipicni americki promotivni spot kojim pozivaju mlade perspektivne odlucne ljude da se upisu u vojsku – u ovom slucaju – mornaricu, nude naravno sve atraktivne stvarcice – lijepe placice, putovanja diljem svijeta, dobar provod, mogucnost gotovo bespla skolovanja, upoznat cete mnoga mjesta i zanimljive ljude, nauciti stosta … ako prezivite, naravno

Odgovori

