Rodendan ( 17.12.2007.)

Sta da se radi – Gazda me je toliko obradovao i sve priredio da sam morala…priznati i ovdje da mi je danas rodendan.

image016

image013

Nisam se bas bila voljna slikati, tko voli podsjetnik da mu treba 43 svijecice :smijeh:, ali Gazda je bio lukav pa je na dva muffina aranzirana u casama za sladoled zataknuo sedam svijeca … uz sedam ruza koje je narucio.

Ovo je bio grubi ispad u inace korektnoj proceduri postivanja dijetalne prehrane na kruhu i vodi kojima sam nas podvrgnula prije Bozica, ali nije mi zao :njami: moj rodendanski muffin s puno svijeca je bio izvrstan.
Ne zamjerite na slici u kucnom raspusteno domacinskom ruhu … nisam se kanila slikati, ali me je lovio mobitelom :cerek:

Odgovori

